Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Skön semester i Italien!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Visst ser det härligt ut? Jag kan i alla fall säga att jag längtar tillbaka! På bilden så står jag och min sambo Dennis vid Fontana di Trevi och njuter i sommarvärmen! (Vi blir fotograferade av en rosförsäljare...) de ska man för övrigt akta sig noga för om man är turist, de smörar och slänger på en massor med saker som de sedan tar betalt för...

Detta är ju nu första gången jag lyckats lägga upp en bild, det var mu inte så svårt. Det är kul att man ju längre kursen går kommer på mer och mer finesser att göra som man sedan kan applicera på sin lilla blogg. Det enda med föreläsningarna är väl att det går lite fort ibland och när man har varit van vid bara teori ett tag så är man lite ringrostig vid datorn känner jag.

För tillfället är jag mest nyfiken på vad vi ska göra projekt? Vi fick ju en liten hint av Johan igår, som om det blir så lät mycket roligt! Vi får hoppas att det ligger något i det han sa...de tekniska problemen har löst sig också. Tack för hjälpen Mattias!

Nej nu börjar föreläsningen, så jag loggar off!


0 Responses to “Skön semester i Italien!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3