Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Vårlängtan!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Gud vad jag är trött på den här vintern!!! Jag är verkligen ingen vintermänniska har jag upptäckt. Jag åker varken skidor eller bräda och jag verkligen ogillar att frysa. Känner att det skulle vara skönt om den här vinterkylan ville släppa taget och släppa in våren igen! Visst, Lidköping är ju lika vackert på vintern som på sommaren, men ändå...

Tänk att återigen få höra fåglar kvittra, träden börjar slå ut och man hittar de första tussilagona i dikeskanten! Solen skiner och allt blir mycket ljusare och grönt! Vad härligt det vore...eller hur? Är det någon som håller med mig? I såna fall kan ni som jag tänker göra njuta av denna sommarbild från Lidköping och drömma om en varmare tid som är på g.

"Vintern rasat ut bland våra fjällar..."


Dessa båda bilder är tagna vid Läckö Slott och Spikens fiskeläge utanför Lidköping sommaren 2005. Det är denna sida av Lidköping som jag fastnat för. Vattnet, den fina naturen och det gemytliga och alla trevliga människor. Kom gärna på besök!!


1 Responses to “Vårlängtan!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilken underbar bild Linda! Här sitter jag med filt om mig och huttrar. Det blev något bättre nu. Å andra sidan är det faktiskt en fantastiskt vacker vinter i år. Hellre lite kyla och snö än blött, mörkt och ruggigt.

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3