Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Nu är det nära...


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



nära att denna kurs snart är slut i alla fall. Har varit en mycket rolig kurs där man fått lära sig mycket nyttiga saker. I fredags lämnade jag in en väl genomförd hemtenta, även om den satt långt inne och tog ett tag att skriva. Skönt! På onsdag är dags att redovisa det webbprojekt som har pysslat med nu i nästan två veckor. Det blir fint tycker jag... Skönt! Och sista rycket blir till denna fredag då dokumentationen ska in, den ska vi skriva så bra, så bra!

Om man ska utvärdera den här webbkursen så måste jag först säga att den varit rolig och mycket lärorik för framtida yrken. Minus dock på planeringssidan där både hemtenta och projekt lagts in på samma knappa tid. Förstår att man vill att kurslitteraturen och föreläsningar ska vara avklarade innan man får hemtentan. Men med tanke på att vi redan hade knapp en och en halv vecka på projektet borde kanske hemtentan legat före eller efter projektet. Detta tycker jag ni ska tänka på till nästa gång! Annars en bra kurs, jag har lärt mig mycket!! Bra undervisning!

Men visst, jag måste erkänna att jag istället för att plugga just idag känner jag mer för att partaja! Precis som på bilden så ser jag mycket fram emot nästa party med flickorna (och Pontus)!!! På fredag blir det väl lite afterwork, då när de efterlängtade CSN pengarna kommit. Då måste man ju leva som en kung, i alla fall för en dag! :)

Nu är det snart "Commander in chief" och sen det efterlängtade "Prison break", måste skynda...tjing!


0 Responses to “Nu är det nära...”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3