Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Nu är det nära!!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



På fredag börjar min semester, så häärligt!!!!! Vi ska bila ner till Slovenien och hälsa på Dennis familj. Hans pappa med familj bor där. Ska bli skitroligt!! Har inte sett dom på 2 år nu så det börjar bli dax!
Så på torsdag efter jobbet ska jag börja med att köra bil ner till Rödby (eller Malmö, beror på hur långt jag orkar), sedan när vi är i Tyskland tar Dennis över. Då kör han så långt han orkar, sedan stnnar vi och sover lite innan vi kör den sista sträckan genom Österrike och Slovenien. det ska bli spännande, jag har aldrig kört på autobahn förut, så det blir första gången.
Sedan hoppas vi att vädret där nere är bättre än här...jag vill bli brun!!! Vi ska även över till Kroatien en weekend och festa med Dennis bror.
Säkerligen kommer några få vykort, annars får ni läsa här igen när vi är hemma. Då blir det en lång resedagbok, hi, hi. det är ju så poppis nu för tiden, så jag vill också ha en.
Här hemma rullar det annars på, trivs skitbra på mitt jobb!!! Hoppas jag blir kvar här länge. Sedan Har Dennis äntligen fått jobb oxå!!! På Skara kommun som samordnare för närståendestöd. Han börjar 1/9. Äntligen kan vi ta tag i husplaner på allvar efter semestern och sedan kanske barn...:)
Ikväll ska jag gå på Afterwork med mina kollegor och fira in semstern, kul kul!!! Annars är jag väldigt festsugen...har tyvärr inte blivit måndagsklubben i år, har inte hunnit. Men till hösten blir det party!!!
Filmtips: Pirates 3 (mest för Orlando och Johnny's skull) och The Last King Of Scotland! Skitbra!!!
Boktips: har inget, den jag läser nu är inte så bra faktiskt. (Dan Browns i Cirkelns mitt)
Puss & kram! Och soliga hälsningar!!!


0 Responses to “Nu är det nära!!!!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3