Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Tillbaks på ruta ett


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Jaha, över en månad sen som jag bloggade sist. Det beror på att jag är deppig!! Har hamnat i en återvändsgränd och i en ond cirkel som aldrig verkar ta slut!!! Är tillbaks på ruta ett som Patrik Isaksson så vackert skrev! Blev ingenting med de intervjuer jag var på!!!

"Vad gör man, vad är det som gör att jag inte kan få ett jobb!!! Jag vill ju så himla mycket och jag vet att jag kan det som efterfrågas och jag är en sjuhelvetes bra och ihärdig, ambiotös tjej som vill jobba!!!"

Som ni förstår är man frustrerad, speciellt som det verkar gå så himla bra för alla andra!!!

Näe, ska försöka sluta med självömkandet, men det är inte lätt. Jag ger i alla fall ALDRIG upp! Det är det sista jag gör, jag ska ha ett nytt jobb inom en mycket snar framtid!!!

I övrigt så går husplanerna lite framåt i alla fall, vi har nog bestämt oss för att köpa begagnat hus i Götene eller Lidköping. Det blir så himla mycket billigare och så kan man ju renovera huset och ändå bo billigare än vad vi gör idag, sjukt men sant!!! Hoppas det blir snart!

Fortfarande ingen som vet hur man ska kunna skriva kommentarer på den här bloggen! Please help!!!

Veckans boktips: Sagan om ringen
Veckans filmtips: Firewall och The departed

(bild tagen på nyår)


0 Responses to “Tillbaks på ruta ett”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3