Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Ed Harcourt + vardag


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Vilken bra konsert vi var på i torsdags!!! Vi var och lyssnade på Ed Harcourt i GBG, en ren spontan grej som vi kom på en vecka tidigare bara. Men oj, han var hur bra som helst. Betyg 5+. Det som var det mest häftiga var att han gjorde allt själv, inget band utan bara han själv som spelade alla instrumenten. Detta genom att "spela in" alla komp och körsingor han behövde för att sedan lägga sången. Häftigt!!! Vilken musikalisk talang!!

Annars har helgen inte varit mer spännande än någon annan, mest tv-tittande faktiskt. Sett klart säsong 2 av Lost, fan man får ju aldrig reda på vad som händer. Det blir bara konstigare och konstigare. Ser fram emot säsong 3. Har kollat efter lite jobb och registrerat min CV på olika ställen.

För övrigt ser livet ut som förra veckan, träning idag (sön) jobb imorgon och resten av veckan. När ska det börja hända saker...?


2 Responses to “Ed Harcourt + vardag”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej! Vad kul att höra av dej igen, via blogg men ändå!
    Troligen kommer alla att få jobb så småningom men visst är det frustrerande medan man väntar. Läs min blogg, så får du se hur min sensommar/höst har varit! (Länk till mkv-bloggen...)

    Jag börjar bli lätt nervös inför morgondagens praktik - upp till bevis! Men troligen blir det alldeles jättebra! Jag utgår från det!

    Lycka till på Arla och med ditt fortsatta jobbsökande! (Jag ligger på ca 70 ansökningar...)

    Kram Eva

  2. Anonymous Anonym 

    Hallo Linda! Tyvärr verkar det som om att jag bara har det brev jag skickade till Branschmagasinet på skolans konto och det kommer jag inte åt nu, är ju hemma i S-vall. Men jag ska kolla Pontus USB, det kan finnas en kopia där. Annars är ett råd att vara rätt fram, skriv VARFÖR du ska ha jobbet och skit i det personliga. Typ sambo och sånt kan klämmas in på en rad eller två! =) Nu ser jag fram emot en reunion i vår, Linn vill ha den i april eftersom hon ska jobba i Arjeplog (!!) i vinter, blir väl bra?

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3