Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Första intervjun! Jippi!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Först och främst så ber jag om ursäkt för att det var så länge sedan sist jag skrev något. Har haft för mycket på jobbet och de vanliga andra ursäkterna... :)

Äntligen ser jag en ljusning i mitt jobbsökande. Har blivit kallad på min första intervju. Jippi! Den går av stapeln på fredag, lite nervöst men ska bli skitroligt rent ut sagt. Det är ett jobb som marknadsassistent på Sundolitt i Vårgårda. Hoppas och tror att jag ska göra ett gott intryck. Har förberett mig idag med alla möjliga frågor man kan tänkas behöva besvara. Det är svårt att sälja sig själv, får hoppas att all den utblidning man har ska bidra till att svaren bara "ploppar" upp i huvudet under intervjun.

Nu är bara den stora frågan vad man ska ha på sig...har några idéer men imorgon blir det provning.

Snart är det jul, kul!
God Jul på er alla, kram!!!


0 Responses to “Första intervjun! Jippi!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3