Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Helgen som gick


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



I fredags var det Idol på tv och naturligtvis kollade jag och Dennis in det. Tyckte båda två att det var Johan som skulle åkt hem, men han verkar ju vara otroligt populär bland alla tittarna. Tycker inte att han håller samma standard som de andra, men men...den här finalen var snyggerik bäst. Annars är Markus min favorit.

Igår så var våra goda vänner Anna och Anders här med sin underbara dotter Lovisa som om två veckor fyller 1 år. Vi käkade mat, spelade spel och kolla på På spåret...vuxen poäng på det. Det var en mycket trevlig kväll, som vanligt!
Idag ska jag spela träningsmatch med mitt fotbollslag, tror det var emot Rackeby IF. Hoppas vi spöar dom..hi, hi!
Imorgon är det jobb igen...tråkigt! De nya jobben lyser ännu med sin frånvaro, men har fått goda råd från en vän nu, så de ska jag ta till mig och höja ribban på mitt jobbsökande. För nu är det min tur!!!

Dagens boktips: Camilla Läckbergs "Isprinsessan"
Dagens filmtips: "16 Blocks" med Bruce Willis





0 Responses to “Helgen som gick”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3