Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




ÄNTLIGEN!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Oj oj oj, nu var det äntligen min tur!!! Jag har fått jobb!!! Yes, det känns hur bra som helst!!! Är överlycklig!!!
Hädanefter går jag under namnet marknadsassistent!!! En riktig solskenshistoria faktiskt!!! Blev uppringd för ungefär två veckor av Analycen som hade sett min CV i deras databas (dit jag skickade den för två månader sen) och att dom skulle dra igång ett projekt och dom ville träffa mig. Sedan var jag där på ett möte i torsdags (den 12e). Träffade försäljningschefen och informationschefen, som båda två var mycket trevliga. Personkemin stämde direkt! Vi pratade en stund och de kunde då erbjuda mig ett 6 månaders vikariat först, sa då att det är svårt att säga upp sig för enbart ett vikariat. Ja det förstår vi sa dom, vi får diskutera skaen och återkomma.
Senare samma kväll ringde försäljningschefen upp mig igen och sa att de gillade mig!!! Och att de ville göra om vikariatet till en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Wow tänkte jag, bättre erbjudande är nog svårt att få som nyutbildad så jag tackade naturligtvis ja!!! Så exakt den 14 maj börjar jag där nu, har ju en månads uppsägningstid från arla. Men gud vad skönt att säga upp sig!!!! Det har jag längata efter!!!
Så nu ska man ju få ett kontor och egen stol och dator!!! Känns lite märkligt efter att ha jobbat i en produktionslokal så länge, men skönt!!! Det är ju detta jag vill jobba med, så jag ska ge järnet nu och visa dom att jag var rätt tjej!!!
För övrigt rullar livet på i vanlig takt, fotbollsläger i helgen som var. Skitkul! Vi kollar efter hus och Dennis efter jobb... snart lossnar det nof för honom med!!! Men nu är jag med i gemet i alla fall. Alla ni andra (ni vet vilka ni är :) häng i och ge inte upp, er dag kommer!!! )
Puss och kram :) :)
Veckans filmtips: Texas chainsawmassacre- The beginning


0 Responses to “ÄNTLIGEN!!!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3