Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Viva España!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Hola amigos! Como estas?
Una grande cerveza por favor! Detta har varit de mest användbara orden under de dagar jag och Dennis var i Madrid. (8 mars-13 mars) Det var helt underbart!!! Eller vad sägs om 25-26 grader varje dag, strålande solsken, kortbyxor och t-shirts, en massa god mat och dryck samt en massa trevlig och billig shopping. Låter som en semester i paradiset för min del!!!
Fick resan i present av min älskling!!! Vi bodde hos Dennis storebrors spanska tjej Silvia mitt i Madrid och har sett det mesta av staden. Tyvärr ingen fotboll, men det blir nästa gång. Hon bodde som sagt mitt i centrum, mitt bland alla affärer och restauranger. Så vi har ätit paella, druckit sangria och shoppat på El Corte Ingles, dom har ALLT!!! En stor nackdel dock med spanien, kackerlackorna. Äckliga små kryp som letar sig in i husen. Har sett tre stycken...
Annars var det helt underbart!!! Sedan vi kom hem har livet återgått till det normala. Jobbsökande, jobbsökande, jobbsökande och en del arbete och fotboll!!! Bra att The Ark vann förresten, de var mina favoriter!
Veckans boktips: Änglar och Demoner av Dan Brown
Veckans biotips: Blood diamonds med Leonardo Di Caprio
Hasta luego amigos!!!
(lite bilder från resan...)


0 Responses to “Viva España!!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3