Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Vaknat ur min dvala


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




Ja, äntligen har jag vaknat igen från min vinterdvala!
Den varade i enbart i 1 ½ år, men som man brukar säga; bättre sent än aldrig!

Så vad händer i mitt liv nu då? Ja, sedan jag var här sist så har det hänt en hel del kan man säga...jag är numera bofast i en villa i Filsbäck med min sambo Dennis. Vi håller på och renoverar lite då och då.

Jag har dessutom ett nytt jobb, numera jobbar jag som marknadsassistent på Analycen i Lidköping.

Annars ser livet ut ungefär det samma, spelar fortfarande i Saleby och trivs med det. I slutet på mars blir det äntligen reuinon för gamla tjejgänget från Jönköping, ska bli jätteskoj!!! Speciellt att höra vad som händer i allas liv, jag vet ju redan nu en del skvaller!! Men det håller jag för mig själv ett tag till...bara för spänningens skull!

Nu får vi se när jag skriver här igen, men jag tror att jag väntar med min nästa vinterdvala. Det har varit lite för varmt i år ännu, så nästa inlägg dröjer nog inte alltför länge.

Tills dess, simma lugnt!!!


0 Responses to “Vaknat ur min dvala”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3