Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




OS-guld!!!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Sverige har gjort det igen!!! Gud vad härligt, Tre Kronor lyckades och den gyllene generationen får uppleva glädjeruset igen!!! Härligt killar och Tack Lundqvist!!! jag trodde faktiskt inte att Sverige skulle lyckas ta Finland, men tji fick jag. Och jag är glad att jag hade fel...! Vilken nagelbitare!!!

Vilket OS-spel Sverige har presterat, fantastiskt bra gjort av hela Os-truppen. Det kunde man aldrig tro, det blir svårt att leva upp till nästa OS. Bäst tycker jag nog att tjejerna varit...eller vad sägs om Anna-Karin Olofsson, Anja Pärsson, Damkronorna, Curlinglaget osv., sedan kommer Björn Lind, Tre Kronor med Foppa Forsberg!!!!
Älskar sport, det är så härligt när det går bra...hipp hurra!!!

Heja Sverige!!! OS-guld!!!


2 Responses to “OS-guld!!!!!”

  1. Anonymous Anonym 

    os-Guld, Os-GULD, OOS-GULD , OSGULD OSGULD OSGULDOSGULDOSGULD... etc Det är kul med framgång

  2. Anonymous Anonym 

    På tal om sport, HV fick stryk igår, men var ligna, de tar igen det nästa gång. Lite roligt dock att de fick stryk med 7-1... HV71!!!
    Kram och puss!

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3