Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Robbie Williams - Ullevi!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Oj, oj, oj...wow! Det är mitt intryck av Robbies konsert från i lördags.
Det var nog ett av de bästa liveframträdena jag har sett!!
Har läst recensionerna från alla dags- och kvällstidningar nu två dagar i rad och de flesta hyllar honom. Undantaget från GP som på lördagen skriver att "konserten inte håller måttet". Vet inte riktigt vad Robbie mer kunnat gjort för att framkalla en mer extatisk, förtrollande och magisk afton än det som blev...
I mina ögon så finns det få personer som kan underhålla en publik bättre, få artister som har en sådan bredd i rösten samt inga som har ett så charmigt leende med glimten i ögat. Att han dessutom är väldigt sexig gör det hela ännu bättre. När han till och med lyckats få min älskade annars rätt så kräsna sambo att tycka om musiken och underhållningen, ja då kan det inte bli annat än högsta betyg för "our bestes mate in the hole world"...
Det jag gillar mest är nog Robbies humor, charmen, hans låttexter och hans "looks". Jag gillar också att han vågar vara lite personlig med sina mellansnack, det är inte många som gör så annars, fortsätt med det.
Till skillnad från kritikerna så gillade jag swingpartiet, tycker att Jonathan Wilkes är en lika charmig kille...så behåll det roliga och lite personliga inslaget...som vi alla älskar.
Så för att summera lördagens intryck (hade gärna varit där igår också:( ) : 5 poäng för showen, 5 poäng för låtarna, 5 poäng för effekterna, 5 poäng för kören och förbandet, 5 poäng för Robbie, 5 poäng för hans sexighet, 5 poäng för hans flörtande, 5 poäng för humorn och skratten, 5 poäng för publiken, minus 5 poäng för att jag inte fick pussas...:) Med andra ord full pott överlag!!!
Längtar tills han kommer till Sverige nästa gång, kanske man då kan få den där pussen...


0 Responses to “Robbie Williams - Ullevi!!!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3