Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Jobbfrustration!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Vart ska man börja?
Som vanligt är det alldeles för länge sedan man var inloggad här, som på alla andra ställen jag deltar i. Jag är nog ingen bra community-joiner!!!
Hur som helst, jag lider just nu av fruktansvärd jobbfrustration!!! Är lite nedstämd faktiskt, minns att det var någon i våras som sa att "jag kan lova er alla att kommer få jobb". Ingen nämnd, ingen glömd!
Jaha, så vad gör jag ca tre månader efter att examen är avklarad, jo jag är tillbaka på Arla i Götene där jag aldrig kommer komma någon vart. Man gör samma arbetsuppgifter dag ut och dag in, och ansvaret man har är lika med noll.
Så hur i sjutton ska jag komma ur det här ekorrhjulet, jag vill inte vara kvar!!! Jag vill se världen!!! Har sökt jobb, jobb, jobb men ingen intervju så långt ögat når...
Hur ska jag få dem att se mig...den som vet får gärna komma med tips!!!
Over and out


2 Responses to “Jobbfrustration!!!”

  1. Anonymous Anonym 

    Right there with you, girl! Det suger som sagt. Jag har säkert sökt över 20 jobb nu och har inte hört ett pip nånstans ifrån. Men trägen vinner Linda, tänk på det!

  2. Anonymous Anonym 

    Skriv mer här Linda!!

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3