Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Bygga hus och jobb!!!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Idag är jag glad, solen skiner och jag är på strålande humör!

Jag och Dennis ska med allra största sannolikhet bygga hus! Jippii, nervöst men mycket spännande. Så Lina, våra planer är mycket seriösa, har inte sagt ngt tidigare bara för att det inte varit klart förrän idag egentligen.

En annan god nyhet är att jag för en stund sedan ringde på ett jobb som marknadsansvarig på ett företag och det samtalet kändes som det gick mycket bra. De söker förvisso någon med erfarenhet, men hon tyckte jag lät intressant ändå och skulle läsa min ansökan noggrannt. Äntligen kanske ett breakthrough. Ja, ja nu ska jag inte gå händelserna i förväg, men jag var väldigt övertygande och positiv i telefon. En trevlig människa jag pratade med. (Så Lina, jag lyssnade på ditt råd och ringde, gick ju bra. Trots min telefonskräck :) )

Så nu ska jag fortsätta att njuta av dagen och skicka in min brilljanta ansökan och njuta i solen.
Puss och kram!!


3 Responses to “Bygga hus och jobb!!!”

  1. Anonymous Anonym 

    Va roligt! Var ska ni bygga då, i Lidköping förmodar jag? Kul att du hade ett positivt telefonsamtal med! Jag har också telefonskräck men det släpper ju då man väl börjar prata, eller hur?

  2. Anonymous Anonym 

    Och just ja, området dit jag ska på intervju heter Askim, Sisjö industrionmråde. Det ligger söder om Göteborg, förbi Frölunda så det är en bit.

  3. Anonymous Anonym 

    TACK! Det känns verkligen kul! Lite läskigt att bli vuxen så här hux flux bara! =)

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3