Livet i Lidköping

Välkommen till Lidköping och min blogg! Här kommer jag att guida er runt staden och skriva in mina tankar och funderingar kring livet här, men även reflektera över mitt jobb som marknadsassistent och livet i allmänhet.




Fungerade icke...:(


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Jaha, då var det där med tekniska prylar...jag trodde jag startat upp en ny blogg, men nu kan jag inte logga in och skriva i den...typiskt! Vad kan jag ha gjort för fel, jag följde deras instruktioner, men icke...frustrerande!!!

Fick visst lite bannor här med av Lina...jag skriver så sällan. Jag vet...jag är en dålig bloggare!! Jag ska försöka skärpa mig på den fronten. (Så säger jag jämt, men denna gång ska jag verkligen försöka.)

Annars håller vi på med husplaner, spännande men också nervöst!! Och jobb...hmm det har inte hänt någonting på den fronten ännu. Ska skicka in ytterligare en ansökan på måndag, typ min 30:e eller något sådant. Man blir ju rent ut sagt förbannad över ens situation, jag vill ha jobb nu!!! Sen blir ju inte saken bättre av att jag var på en kompis kontor häromdagen, då blev jag ju bara ännu mer avundsjuk...åhhh

okej, men simma lugnt!


1 Responses to “Fungerade icke...:(”

  1. Anonymous Anonym 

    Hello! Hus?! Hur seriöst då? =) Har du testat blogg.se. Det är mycket enklare än blogspot! Jag fortsätter också att skicka ansökningar, idag har jag sagt tre jobb: sthlm, umeå och härjedalen. Haha, jaja. Men du, de jobb du verkligen verkligen vill ha, ring dom också! De har jag gjort med arbetsgivare i S-vall. Vet inte än om det funkar bra men det tror jag! KRAM

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Bloggmaster

  • Jag heter: Linda Johansson
  • Bor i: Lidköping, Sweden
  • Glad, sprallig, positiv och nyfiken ung kvinna på 26 år. Jag bor i Lidköping och jobbar på Analycen i Lidköping. Nyligen utexaminerad medie- och kommunikationsstudent.
  • Min profil

Tidigare inlägg

Arkiv

Länkar


ATOM 0.3